10 Mayıs 2014 Cumartesi

Etkinlik: Cumartesi İlk 10 (Akılda Kalıcı Anne Karakterler)


Yazıyı Optik'in Kitap Blogu'nda gördüm, ben de katılayım dedim. Aklımızda iyi ya da kötü yönleriyle yer edinen 10 anne karakteri sıralıyoruz.

1) Perl Zaltana -  Büyü Ustası
Yelena'nın annesi olan Perl çok iyi bir karakter bence. En küçük şeyde ağaca çıkması çok komik gelmişti Büyü Ustası'nda.

2) Bayan Sharpe - Beyaz Kedi
Zaten değişik bir tipti ama sondaki olaydan sonra iyice uyuz oldum.

3) Sarafine Duchannes - Muhteşem Yaratıklar
Başlığı okuyunca aklıma hemen bu geldi. Nefret edilesi! Böyle anne olmaz olsun.

4) Bayan Young - Meleğin Düşüşü
Kadın hep çocuklarını düşünüyor ama yardım ettiği söylenemez pek.

5) Natalie Prior - Uyumsuz
Çok cesur ve fedakar biri. En sevdiğim annelerden.


6) Catelyn Stark - Taht Oyunları
Kitabı okumadım ama diziyi izliyorum. (Sayılır değil mi?) Arada salaklık yapsa da özünde iyi biri.


7) Bayan Lowood -  Anna Kan Giyinmiş Kız
Cas'e yardım eden ve destek olan harika bir anne. Bir de cadı! Daha ne istersin?

8) Bayan Lancaster - Aynı Yıldızın Altında
Söze gerek var mı?


9) Annie Cresta - Açlık Oyunları
Daha çok çektiği acılarla aklımızda yer edinen bir anne :'(


10) Bayan Spiegelman - Kağıttan Kentler
Margo'ya karşı çok sorumsuzdu ve beni çok sinir etti gerçekten.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder