10 Eylül 2014 Çarşamba

Kitap Yorumu + Etkinlik + Çekiliş = Değişik Bir Şey: Ritmatist - Brandon Sanderson


Kahraman olmak için özel olmana gerek yoktur.
(Zuhaha ben uydurdum Batman gibi oldu :D)

Neyse selam. Küçük bir okuma etkinliği yaptık birkaç kişiyle, isimlerini 4 tane Ritmatist hediye ettiğimiz yazının sonundaki çekilişte bulabilirsiniz. Bize sponsor olan ve böyle muhteşem bir kitabı Türkçeye kazandıran Doğan Egmont'a teşekkürler.

Ritmatist değişik bir dünyada geçiyor. Hala bu dünyadayız. Ama ritmatik denen bir şey keşfedilmiş. Tebeşirden çizgilere hayat verme gücü. Her 1000 kişiden 1'i Ritmatist olabiliyor ancak. Bunlar ayrıcalıklı insanlar anlayacağınız. 4 temel ritmarik çizgi var: Çemberler = Savunma, Dalgalar = Güç Çizgileri, Düz çizgiler = Engelleyici Çizgiler ve de son olarak Yaratma çizgileri. Yani yaratıklar çizip onlara hayat veren çizgiler. Bir de vahşi tebeşir yaratıklar var. Bunlar bir Kule'de kapana kıstırılmış ve orada süregelen bir savaş var.

Kitap mükemmeldi. İlk başlarda biraz ehh'di ama yarıdan sonrası... soluksuz okudum. Polisiye, fantastik ve steam-punk türlerini birleştiriyor kitap. Daha ne istersiniz? :D

Ana karakterimiz Joel 15 yaşında ama kitap Middle-Grade gibi hissediyor. Bununla bir sorunum yoktu :D Joel'i anlatıcı olarak sevdim. O bir Ritmatist değil ama Ritmatik'e çok ilgili. Diğer ana karakterimiz Melody ise bir Ritmatist ama Ritmatik'te çok kötü. Ve bu ikisi... Allah'ım! Çok tatlılar. Henüz bir ilişkileri yok ama devam kitaplarında olacağına eminim.


Bu arada kitabın tek kitap olduğunu sanıyordum. Sonra bir baktım, seriymiş!!! 2. kitap için 2015 denmiş ama ne adı ne kapağı var. Çok heyecanlıyım!

Yorum biraz kısa ve yüzeysel oldu, farkındayım. Neyse. 

Koşun alın kitabı! Bay Sanderson asla hayal kırıklığına uğratmıyor! :D Çekiliş de aşağıda.

TRAJEDİ!!!

3 yorum:

  1. yapabildiğim kadarıyla şartları yaptım. hediyenizi çok istiyorum ***SEVGİLER***

    YanıtlaSil
  2. Selam! :D
    Seni mimledim. Belki bakmak istersin. Yaparsan cidden çok sevinirim. ^^
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2014/10/mim-3-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
  3. Seni mimledim yaparsan çok sevnirim :))) ^.^
    http://kitapperisininsihri.blogspot.com.tr/2014/10/uyumlu-uyumsuz-mim-kendi-mimim.html

    YanıtlaSil